MersinPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakKeperluan dalam industri automobil moden

  • masa pelepasan:2024-03-09 08:17:44
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:421
  • Penerangan pantas:

    Mersin,Sebab api dalam pengubah kuasaSaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti aka

Kandungan artikel

Sebab api dalam pengubah kuasa

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

MersinBagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

HuantaPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.


MersinPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakKeperluan dalam industri automobil moden



Lepaskan skru inti

Melangkah proses pengubah jenis kering?

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda,MersinIsolasi minyak pengubah jenis minyak, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Kejujuran dan keuntungan bersama(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, Menurut undang-undang Ohm kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.


MersinPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakKeperluan dalam industri automobil moden



Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan,MersinPenukar jenis kering Scb14,MersinTransformer 35KVA, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

MersinKebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

MersinMaklumat produk lain
  • PesaroPlatform angkat bimbit besarPositif berat sering naik dan turun harga

    PesaroPlatform angkat bimbit besarPositif berat sering naik dan turun harga

  • PesaroLift elektrik tahapApakah status penghantaran biasa

    PesaroLift elektrik tahapApakah status penghantaran biasa

  • TeknafPenukar tenggelam minyak jenis S11Prinsip kerja dan petunjuk teknikal utama

    TeknafPenukar tenggelam minyak jenis S11Prinsip kerja dan petunjuk teknikal utama

  • kedamaianPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriMasuk ke era pengembangan jenama

    kedamaianPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriMasuk ke era pengembangan jenama

  • kedamaianJembatan penerbangan teleskopikCara membezakan antara kualiti baik dan buruk

    kedamaianJembatan penerbangan teleskopikCara membezakan antara kualiti baik dan buruk

  • GabusJembatan boarding forklift bekasStatus terkini peralatan teknikal produk

    GabusJembatan boarding forklift bekasStatus terkini peralatan teknikal produk

  • GabusPlatform angkat gerak garpu guntingUntuk apa itu

    GabusPlatform angkat gerak garpu guntingUntuk apa itu

  • GabusLift hidraulik menegakModel spesifikasi

    GabusLift hidraulik menegakModel spesifikasi

  • segera:Peringatan: Maklumat MersinPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakKeperluan dalam industri automobil moden memberi anda MersinPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakKeperluan dalam industri automobil moden oleh syarikat kami, perkhidmatan MersinPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakKeperluan dalam industri automobil moden dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MersinPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakKeperluan dalam industri automobil moden, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MersinPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakKeperluan dalam industri automobil moden. MersinPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakKeperluan dalam industri automobil moden di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MersinPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakKeperluan dalam industri automobil moden, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!