MersinPengubah jenis kering 1250kvaMengenai pilihan pemasangan

  • masa pelepasan:2022-09-04 13:53:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:555
  • Penerangan pantas:

    Mersin,Dry type transformer factoryJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut

Kandungan artikel

Dry type transformer factory

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

MersinPembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, syarikat yang tidak sama, kekurangan penilaian dan spesifikasi, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Mod wayar pengubah jenis kering:

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.


MersinPengubah jenis kering 1250kvaMengenai pilihan pemasangan



Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti,MersinPengubah terbenam minyak, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.


MersinPengubah jenis kering 1250kvaMengenai pilihan pemasangan



Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Yang mana lebih baik() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Semacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa,MersinKontrak penyelamatan pengubah kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

MersinApabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak) ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah,MersinMod pendinginan pengubah kuasa, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min

MersinMaklumat produk lain
  • ChinstohovaMemuatkan mesin tipping hidraulikKualiti tahan kakisan

    ChinstohovaMemuatkan mesin tipping hidraulikKualiti tahan kakisan

  • HimejiPerlindungan komprensif pengubah kuasaCiri industri

    HimejiPerlindungan komprensif pengubah kuasaCiri industri

  • Liga XilingolPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingUjian apa yang harus dilakukan sebelum digu

    Liga XilingolPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingUjian apa yang harus dilakukan sebelum digu

  • Liga XilingolKllimping bimbitApakah prinsip reka bentuk

    Liga XilingolKllimping bimbitApakah prinsip reka bentuk

  • ClevelandJembatan naik hidraulik bergerakIsyarat pelepasan

    ClevelandJembatan naik hidraulik bergerakIsyarat pelepasan

  • ClevelandPlatform mengangkat garpu gunting bergerakBagaimana kita harus memilih ketika membeli

    ClevelandPlatform mengangkat garpu gunting bergerakBagaimana kita harus memilih ketika membeli

  • ClevelandMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirKaedah pemprosesan aplikasi

    ClevelandMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirKaedah pemprosesan aplikasi

  • Bandar SonghuPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis ringkas kelebihan dan kekurang

    Bandar SonghuPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis ringkas kelebihan dan kekurang

  • segera:Peringatan: Maklumat MersinPengubah jenis kering 1250kvaMengenai pilihan pemasangan memberi anda MersinPengubah jenis kering 1250kvaMengenai pilihan pemasangan oleh syarikat kami, perkhidmatan MersinPengubah jenis kering 1250kvaMengenai pilihan pemasangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MersinPengubah jenis kering 1250kvaMengenai pilihan pemasangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MersinPengubah jenis kering 1250kvaMengenai pilihan pemasangan. MersinPengubah jenis kering 1250kvaMengenai pilihan pemasangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MersinPengubah jenis kering 1250kvaMengenai pilihan pemasangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!